Widoczność naszej strony w wyszukiwarce Google to gwarancja większej sprzedaży
2 min readPrzedsiębiorstwa, które borykają się z niską sprzedażą, nierzadko zachodzą w głowę, co powoduje taką niekorzystną sytuację. W wielu przypadkach problemem jest brak widoczności w Internecie lub widoczność na źle dobrane frazy.
Co daje pozycjonowanie w wyszukiwarce Google?
Usługodawcy, tacy jak np. Internetica, swoje działania rozpoczynają od dokładnego poznania strony klienta. Na wielkość sprzedaży wpływa bowiem wiele czynników. Czasem internauci rezygnują z pozostania na stronie, bo witryna ładuje się zbyt długo. Innym razem problemem jest m.in.:
- słaba optymalizacja pod urządzenie mobilne;
- nieunikalne treści;
- błędy na stronie;
- niewłaściwa struktura strony.
Specjaliści doskonale zdają sobie sprawę z tego, że każdy z tych czynników może przekładać się na sprzedaż. Dlatego właśnie pozycjonowanie firmowej strony internetowej rozpoczyna się od przeprowadzenia gruntownego audytu.
Pozycjonowanie stron www warto dodatkowo wspierać innymi działaniami. Można do nich zaliczyć np.:
- działanie w social mediach;
- reklamy płatne.
Współczesne firmy oferujące pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google podchodzą do tego zadania w kompleksowy sposób, co oznacza, że często, oprócz typowych działań SEO, proponują również takie wsparcie.
Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Kompleksowe działania = większa sprzedaż
Jak widać działania agencji, specjalizującej się w pozycjonowaniu stron internetowej, są złożone. Dzięki wszystkim wcześniej wspomnianym krokom, dobór właściwych słów kluczowych, optymalizacja on-site i działania poza stroną przynoszą jeszcze lepsze efekty. Potrzebna jest tutaj regularność, weryfikowanie i obserwacja efektów (w tym celu wykorzystuje się specjalne narzędzia) oraz dysponowanie wystarczającymi zasobami czasowymi. To z tego względu samodzielne pozycjonowanie nie przynosi takiego efektu jak współpraca ze specjalistami.
Przedsiębiorstwa decydujące się na pozycjonowanie strony www zauważają, że poprawia się ich współczynnik sprzedaży. Dzięki wprowadzonym zmianom na stronę trafia więcej osób, które rzeczywiście są zainteresowane tym, co oferujemy.
Źródło: https://internetica.pl/